.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلنگ كارخانه خودروي چینی بعد از ماه رمضان
كلنگ كارخانه خودروي چینی بعد از ماه رمضان

شركت چري چين، ايران خودرو و شركتي كه قرار بود به صورت مشاركتي در مازندران تأسيس شود آماده انجام اين پروژه هستند.

استاندار مازندران از آغاز عمليات اجرايي كارخانه خودرو‌سازي چري بعد از ماه مبارك رمضان خبر داد.
  
ابوطالب شفقت در گفت‌وگو با فارس افزود: تمام مقدمات كار براي آغاز اين طرح مهم اشتغال‌زا در مازندران فراهم شده است.

وي اظهار داشت: شركت چري چين، ايران خودرو و شركتي كه قرار بود به صورت مشاركتي در مازندران تأسيس شود آماده انجام اين پروژه هستند.

شفقت با اشاره به وجود تأخير در خصوص آغاز كلنگ‌زني اين پروژه تصريح كرد: نمايندگان حقوقي شركت‌ها در حال رايزني براي ثبت نهايي شركت‌ها هستند تا بدون كم‌ترين مشكل اين طرح مهم به سرانجام مثبتي برسد.

استاندار مازندران در پايان از آماده بودن زمين 50 هكتاري در شهرستان بابل براي اين منظور خبر داد و گفت: راه‌اندازي كارخانه توليد خودروي چري بخش مهمي از معضل بيكاري استان را كاهش مي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مهر 1386
با كدام كار كارشناسي بابل براي راه اندازي كارخانه ايران خودرو مناسب تشخيص داده شد؟
آيا اين از مصاديق نفوذ بازي بابلي ها و تضييع حقوق ساير شهروندان مازندراني نيست؟
چرا اين يك شهر حقوق اكثر شهرهاي مازندران را زير پاي خود له مي كند؟
آيا زمين مورد نظر كه براي احداث كشتارگاه بزرگ در نظر گرفته شده بود و با فشار رواني از سوي دست اندركاران بابلي 50 هكتار از بهترين جنگلهاي منطقه قطع يكسره شد و بنياد كه قرار بود مجري كشتارگاه و كارخانجان منظم به آن بود آن را به صرفه نديد و عقب نشيني كرد و سپس يك آدم پر سر و صداي بابلي هوس احداث پالايشگاه به سرش زد و اين زمين را براي آن معرفي كردند كه باز هم كارشناسي جواب نداد و الآن با فشار نمايندگان بابل و زد و بندهاي پشت صحنه همه بابلي ها براي احداث اين كارخانه بسيج شدند و مخ همه را بكار گرفتند تا در اين زمين كه هيچ توجيهي ندارد و در آينده هكتارهاي بيشتري از چنگل را نابود خواهد كرد فقط به طمع توليد اشتغال آنهم نه براي مازندران بلكه فقط براي بابلي ها به آن اختصاص دادند.
آيا به صلاح است كارخانجات ضعيف و بنجل چيني ها را در ايران رواج بدهيم و مردم را در آينده دچار مشكلات عديده اي بكنيم؟
چرا پول اين مملكت را با نابخريهاي خود هدر مي دهيد؟
كياني 22 مهر 1386
وجود هركارخانه اي از نوع كارخانه مادر در هر كجاي مازندران به نفع مازندران و موحب خوشحالي است، فرقي نمي كند در كجاي مازندران باشد . مي دانيد كه فاصله از غرب به شرق و يا از شمال تا جنوب تهران بيش از 40 كيلومتر است . و بعضي از همكارانم هر روز بيش از 4 ساعت وقت در رفت و آمد محل كار و منزل مي باشند. دوست عزيز باز هم خبري از تاسيس كارخانه اي شد و بعضي از دوستان حكايت " نه خود خورم نه كس دهم گنده كنم به سگ دهم " را پيشه كردن. بياييد عاقلانه فكر كنيم و به استان بي انديشيم. سر فراز باشيد
قدسي 22 مهر 1386
چرا بالاي 15نفر از مديران استاني از همشهريان استاندار و بابلي هستند آيا قطع رجال است! تعجب آور اينست كه نمايندگان ساير شهرهاي استان فقط تماشاگرند وهيچ اعتراضي نميكنند ازآقاي طبرسي انتظار ميرود از حق ساير شهرهاي استان حمايت كنند
نا شناس 24 مهر 1386
از زحمات جناب آقای مهندس شفقت استاندار متخصص و فکور مازندران به جهت پیگیریهای مستمر در احداث کارخانه خودرو سازی کمال تشکر را دارم.
احداث چنین کارخانه های بزرگ که سهم مهمی را در اشتغال زایی دارد در هر جای استان باشد ، موجب خرسندی است. بیائید بجای مطالب بی اساس و غیر منطقی ، به مسئولین ارشد و استاندار پرتلاش مازندران بخاطر ایجاد صنایع بزرگ که تا بحال اثری از آن در مازندران بخاطر مسائل مختلف زیست محیطی نبوده است تشکر و قدر دانی کنیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.